
Idag har jag träffat min Art Directer några mil utanför Växjö, för att gå igenom manus till min bok. Att få träffa min medhjälpare, var som att få träffa en gammal, god och erfaren vän. Resan blev dock en blandad upplevelse.
Sista veckan har jag stundtals känt mig yr i bollen och tyvärr har det inte blivit bättre, tvärtom. Jag vaknade vid midnatt och var riktigt yr, men med en Alvedon somnade jag om efter någon timma. På morgonen kände jag mig pigg och utvilad. Efter bara ett par km kom symtomen tillbaka och jag funderade på att vända hem igen, men jag fortsatte dock mycket försiktigt. Jag kom fram och vi samtalade i timmar. Det kändes obehagligt att starta bilen och köra hem, men det var ju bara 18 mil. Jag kunde sträcka lite på benen på Illareds Rastplats, men fick ingen mat där idag. Jag var glad när jag var hemma igen och kunde sträcka ut hela mig på sängen. Kanske måste jag gå på en läkarundersökning igen…? Jag har inte högt blodtryck.















