Men så skönt, … säger någon som kommer ut i hetluften (+39), från kylan inne på kontoret. Själv tycker jag att det var i överkant varmt idag. Nästa person kommer in på kontoret och säger: ”Men vad skönt ni har här inne! (+24).”
En person går in i frysen på jobbet (-22), med riktiga kläder på sig förstås och säger: ”Det var skönt att komma in här”, säger den personen.
När jag kom hem från min cykeltur från jobbet och ställde in cykeln i garaget (+24), kändes som att gå in i en jordkällare på landet, så svalt var det där inne och det var riktigt skönt.
Vad skönt att våra bilar står inne i ”kylan” i denna värme, alla lister tar förr eller senare stryk av denna hettan som varit idag.
Jag vet inte om ute tempen ljuger, (+42,1) den sitter under skuggan av ett träd ute.





Detta var helt underbart skönt för oss. I 3 timmar satt vi här i afton och bara njöt av de varma vindarna. Nu skulle det vara skönt med ett stilla regn en hel dag.












































