
Jag följde väderprognoserna på SMHI i flera dagar före vår resa. Det såg ut som att vi skulle klara oss undan smutsiga vägar. Naturligtvis var verkligheten en annan. På vägen upp till Vadstena regnade det ganska mycket och jag blev så förvånad över, att inte bussen var minsta smutsig. Det regnade ganska mycket på natten sedan. Bilen var nybehandlad med Ditec och smutsen rann nog bara av. På vägen hem idag, var det bitvis våta vägbanor och då kunde smutsen inte rinna av. Så det blev bara en lätt borsttvätt hemma utan kem.
Att åka ut tre dagar som vi gjorde nu var klockrent. Sämst av allt är att gå hemma och grubbla. För mig är det positivt att jobba, det som känns bra, då tänker jag inte på det som varit. När vi kommer hem har vi också vårt fina hem att glädja oss över. Dessutom låg ett bygglov i brevlådan, jag skall timra upp en Friggebod, för ved, utemöbler och den stora snöslungan. Vad Skönt!
Sedan låg det ett brev till, Kallelse till Urologmottagningen, Eksjö, tisdag morgon. Svar på provtagningen. Jag har bestämt mig för, att det skall gå bra det också.



























