Kabeklubbens årsmöte i Eskilstuna

Vilsta Sport- & Campinganläggning

Vilsta Sport- & Campinganläggning Eskilstuna

Vi hade anmält ankomst torsdag förmiddag. Trots att jag var totalt uttröttad, efter några tuffa arbetsdagar, gav vi oss iväg sent efter jobbet på onsdagskvällen. Birgitta såg att jag var trött och efter ett par mil, erbjöd hon sig att ta över ratten. Tidigare har hon bara kört någon kort sträcka. Det var svårt, men jag försökte blunda på ett öga, ändå skönt att slappna av lite och komma fram på onsdagskvällen. Kortet ovan är taget från den lilla ”Knattebacken” intill campingen.

Vilsta Sport Anläggning

Vilsta Sport Anläggning.

Vi strävar alltid efter att få se och upptäcka nya platser. Eskilstuna med omnejd är en vit fläck på kartan för oss. Så det var riktigt kul att åka hit. Vi tvekar aldrig att anmäla oss till Kabeklubbens årsmöte. Vår styrelse är jätteduktiga på att ordna bra och supertrevliga aktiviteter. I morgon ska jag få träffa BM 10, BM 20, BM 230 Viktor, BM Teddy, BM Boxer, BM 600, BM Bison och många, många fler gamla traktorer på Bolinder Munktell Muséet. Jag brukar skämta och säga att jag är född på en Volvo T22, med fotogen & startbensin, med en två axlad gummihjulsvagn efter. Det första jag gjorde i livet var att lära mig backa med den. Fortsättning följer…

Åtgärder

8 responses

Lennart

Vi ses på museet!

Kram

Matts Torebring

Ja, det gjorde vi och bra var det. Kram

Rolle o Carina

Så trevligt,jag o frugan är på vårt Vårmöte i Adrian!
Vi njuter till fullo,tänk så underbart vi har det 😃😃
Och man drömmer sig tebax på Stor-Nalle tiden!
Inget man saknar,nu har vi det varmt o Gött !!

Ha det så Gööttttt 😄😄

Matts Torebring

Jag får känslan av, att det är bara du och frugan på vårmötet. Man behöver inte vara flera för att ha trevligt. Kram & Må gott

Annette Fjeldstad

Välkommen till Vista! Vi har vår husbil på campingen och såg att Kabe husbilar rullat in, jag följer din blogg och läste att ni var här också. Så välkomna! Mvh Annette

Matts Torebring

Hej Annette & Tack & Vad roligt att du reser med oss. Hoppa över staketet och kom med i Kabeklubben du också. Vi har det jättetrevligt. Kram & Må gott.

Kors och Tvärs

Det är bra skönt att man kan turas om bakom ratten. Ha en fortsatte din helg
Kram

Matts Torebring