Nu kom förtältsmattan…

11 07 2017

När vi kommit hem från vår semester.

IMG_2213

Vår nya Isabella förtältsmatta.

Jag beställde i god tid innan vår semester, från Campingvaruhuset.se. De ringde och sa, att de behövde upp till en vecka, för att skicka den, trots att den fanns på lager. Sedan skickade de den under vår semester, trots att jag sagt till, att vi inte var hemma. Som tur var, låg den kvar hos ombudet när vi kom hem. Campingvaruhuset hade något lägre pris än de andra, men det blir nog få köp där framöver.

Vi ville ha en antracitgrå matta, som passar till det övriga möblemanget. Denna har måtten 900×250. Den var ”ganska tung”, så vi kanske delar den i två delar. Vi testar först. Nu känns så ombonat och skönt som vi vill ha det, när vi ligger still och har semester.

 


Åtgärder

Information

16 responses

11 07 2017
Nils-Åke Hansson

Det var en fin aggregerad bild. Den kan du sälja till KABE !

11 07 2017
Matts Torebring

Tack, dessutom var jag precis hemkommen från min nya frisör, (min närmaste medarbetare på jobbet) som försökt att tuffa till det lite också.

11 07 2017
Elisabeth

Trist när man påtalar något och de inte hörsammar det.
Fint blev det!

11 07 2017
Matts Torebring

Ja de skapar inga nya kunder med den inställningen. Visst blev det ombonat och trivsamt.

11 07 2017
Lena

Gläder oss att ni fick den önskade kvalitetsmattan! Inte kul med oplanerade leveranser ;-/ men som kund får man acceptera mycket o ge avkall på precision för det mesta, usch vad det är trist att man inkluderar misstroendet vid alla beställningar!

11 07 2017
Matts Torebring

De vinner inga nya kunder på sitt sätt att agera. Idag handlar allt om snabbhet. Den förra var säkert 25 år gammal och fortfarande felfri. Men grått och blått passade inte fägmässigt till nya möblerna och nya bilen.

11 07 2017
husisblogg

Att köpa från husbils- och husvagnssäljare verkar vara en konstig sak. Ägarna har hört mycket konstigt genom de få åren de haft mig. Dock köpte de sina campingcyklar via campingvaruhuset på Elmia (efter lite prutande..😉) och de kom punktligt med posten för de hade inga på plats.

11 07 2017
Matts Torebring

Jag gillar inte att beställa på nätet, för att sedan köra 2×4 mil för att hämta.(Kama) Jag vill ha det hem för att spara tid och resor. Jag vet bara om Campingmarknaden som jobbar så.

11 07 2017
Lennart

Har mest handlat live!

11 07 2017
Matts Torebring

Det är mycket sällan, eller knappast aldrig jag gör det, jag handlar allt på nätet.
Det blir mycket billigare och större urval.

11 07 2017
Henrik Alm

Fin matta Matts! Mvh Lappland

12 07 2017
Matts Torebring

Roligt att du har din ”Laptop” med dig och ser vad som händer hemmavid. Mattan var supersnygg och i samma färg som möblerna. Ha det Jätte Gott

11 07 2017
Rolle o Carina

Nu kan ni sitta Barfota nästan året om 🙂

BobilsKram

12 07 2017
Matts Torebring

Och vi kan ta en barfota svängom också, vi har ren disco i bilen.
Kram

12 07 2017
JoY

Vi hade också en stor tung matta som vi hade tänkt klippa sönder Ändrade oss o köpte två stycken turkosvita mattor och lämnar den stora hemma
Kram

12 07 2017
Matts Torebring

Trots att vår förra grå/blåa matta är helt felfri efter 20 år, ville vi ha en matta som matchade våra nya möbler. Men tung var den. Den förra hade vi i två delar, men så blåser det upp och ser otrevligt ut. Vi får se vad vi gör. Troligtvis får den vara hel.
Kram

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s




%d bloggare gillar detta: